//Husna.Hadi Stories
Bonjour ♥

~Hey you! Touch The Picture~



Home About Buddies Link

Assalamualaikum and Hello! Welcome to my Blog. Enjoy your trip here!.Peplace with yours.


ℒℴvℯ yℴu ♥ ッ

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers


Back to past



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Template: Intan Aqilah
Edited By: Your Name
Others:   


New Profil New Life

 from //HusnaHadi
hey yow , ahaha agak lama gua takdatang melawat dekat sini . sekarang gua merawat blog ini .. hm sebenarnya takdak apapun , bosan ja mai la dok bt 'private diary' dekat sini .  rindunyaaa ._.
''everything change'' Everything !! buang yg lama , cuba yang baru .. aku takkejam k . tapi org yg mengejamkan aku :/ seriusly , sebakk gak la kan , 5tahun bukan senang derr . tp hati dah tawar nk buat cena g . da mcm-2 dok kena pijak last-2 sedar jugak . ok now keep silent about him , just MOVE ON !! 

Now , i'm belong to Muhd.Asyraf Bin Zahirun .. now ! tomorrow ! and Forever !! apapun , thankyou sebab terima aku seadanya bangchik . sampai sekarang aku takpecaya yg kita boleh sejauh ni . daripada bangchik sombongg dulu dekat kem , now boleh melekat dekat aku . jodoh urusan allah right ? dia yg temukan kita , now alhamdulillah hg boleh faham aku , aku boleh faham hg :') sampai bila2 pun , aku tetap dengan hg ..  

kalau nak d'story balek cerita kita mula-2 kenal memang agak 'awesome' jugak la :'D bukan senang nk dapat kenal macam kita ni kan bangchik ? hehehe , ThankYou much much laa :* 

//Hopefully , you will be mine untill last my breath :)
#Love #Bangchik #Leader






Thanks for reading :)